CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, January 17, 2009

Wakil PMRAM turut serta dalam misi bantuan ke Gaza


Timbalan Setiausaha Agung PMRAM (Us Hanafi Zulkapli)turut serta bersama Yayasan Amal Malaysia dalam misi bantuan ke Gaza.Bantuan tersebut adalah salah satu usaha PMRAM membantu umat Islam di Palestin.

Sebelum ni PMRAM di bawah Lajnah Kebajikan dan Kemanusiaan telah menubuhkan Projek Sumbangan Amal Palestin(PROSMA) dengan bertujuan untuk mengumpulkan dana yang akan disalurkan kepada Umat Islam di Palestin.Alhamdulillah PROSMA sudah 2 tahun ditubuhkan dan jumlah kutipan dianggarkan sebanyak 30 ribu lebih.

Selain itu PMRAM di bawah Badan Penerangan dan Penerbitan telah menubuhkan minipavilion (Palestin With Love)bertujuan untuk memberikan maklumat tentang Palestin dan sejarahnya.Minipavilion mengadakan pameran berkaitan Palestin di setiap program-program PMRAM.Selain itu,maklumat terkini berkaitan Palestin boleh dilayari di minipavilion.blogspot.com.

Semoga usaha-usaha yang dilakukan oleh PMRAM ini dapat meringankan bebanan yang dideritai oleh saudara di Palestin.Moga ia mendapat kerahmatan dari Allah.

0 comments: